bxl
87-Dijelni Set za Popravak Udubljenja Nehrđajući Čelik
Besplatna dostava za narudzbe iznad 100 KM / Besplatan povrat
Cijene sadrže PDV
- SKU:
- 210400
- Dostupnost:
- Naruči sada i dostavljamo za 8 do 12 Radnih dana.
Opis i karakteristike
- Komplet za Bezbojno Uklanjanje Udubljenja uključuje:
- 21 x Šipka za popravke (A-2, A-3, A-4, A-5, A-6, B-2, B-3, B-4, B-5, B-6, B-7, B-8, B-9, B-10, B-11, C-1, C-2, C-3, C-4, C-5, C-6)
- 1 x podizač udubljenja (crveni)
- 1 x pištolj za ljepilo (40 W)
- 1 x Linijska ploča s fleksibilnim držačem (žuto-crna)
- 1 x Pumpica
- 1 x Čekić (25 mm)
- 5 x Olovki za ukucavanje
- 1 x Alatka za ukucavanje s 8 različitih vrhova
- 8 x Ljepilo (žuto)
- 10 x Pločica za ljepilo (crvene)
- 23 x Pločice za ljepilo (plave)
- 2 x lanac
- 2 x obruč
- 2 x S-kuke
- 1 x Torba za prijenos (crveno - crna)
Garancija
Garancija: 2 godine
Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom povrat@bxl.ba, telefonski na 063 400 850, putem online chata na stranici ili preko društvenih mreža.
Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:
· može li se proizvod zamjeniti za novi,
· može li se za proizvod vratiti novac,
· ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 063 400 850 ili e-mailom na povrat@bxl.ba.
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
Slobodno dalje naručujte na našoj stranici.
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.