bxl
Samoljepljive podne obloge PVC 5,02 m² 2 mm hrastovina bijela
Besplatna dostava za narudzbe iznad 100 KM / Besplatan povrat
Cijene sadrže PDV
- SKU:
- 245172
- Dostupnost:
- Naruči sada i dostavljamo za 8 do 12 Radnih dana.
Opis i karakteristike
- Boja: Boja klasične bijele hrastovine
- Materijal: PVC
- Veličina (svake obloge): 91,5 x 15,2 cm (D x Š)
- Ukupna površina: 5,02 m²
- Debljina: 2 mm
- Gornji sloj: 0,07 mm
- U skladu s europskim standardima poput EN 13501-1, ISO 105-B02, EN 660-2, DIN 51130, ISO 24345, ISO 24343 itd.
- Otporno na plijesan i alergene, antistatičko, otporno na zapaljenje, vodonepropusno itd.
- Toplinski i zvučno izolirano
- Izdržljivo i neklizajuće
- Jednostavno za održavanje i postavljanje
- Idealno za sve vrste čvrstih i ravnih površina
- Realističan izgled zahvaljujući imitaciji uzoraka i tekstura prirodnog drva
- Isporuka uključuje 36 PVC podnih obloga
Garancija
Garancija: 2 godine
Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom povrat@bxl.ba, telefonski na 063 400 850, putem online chata na stranici ili preko društvenih mreža.
Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:
· može li se proizvod zamjeniti za novi,
· može li se za proizvod vratiti novac,
· ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 063 400 850 ili e-mailom na povrat@bxl.ba.
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
Slobodno dalje naručujte na našoj stranici.
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.