Polica za knjige HC111 - 2638 (prikaz, stručni).

• Polica za knjige HC111 - 2638 (prikaz, stručni).
Cijena: 171.00KM
Cijena za plaćanje na rate(12 rata): 189.00KM

Pošalji poruku na:

063 081 080

Opis i karakteristike

Pretvorite svoj prostor elegantnom i funkcionalnom knjigom Jeste li umorni od pobunastih razmaka i neorganiziranih knjiga? Ne gledaj dalje! Predstavljamo našu zadivljujuću policijsku predstavu, dizajniran da revolucionira vaš životni prostor i donesete dodir elegancije u bilo koju sobu. Podignite svoj dekor bezvremenske sofisticiranosti Svojim elegantnim i modernim dizajnom, naša polica za knjige bez napora kombinira stil i funkcionalnost. Izrađen od 100% iverice melamine presvučene, ova police je izgrađena za trajanje, osiguravanje godina pouzdane upotrebe. Njegova čvrsta konstrukcija garantuje stabilnost, omogućavajući vam da prikažete svoje omiljene knjige, dekorativne predmete i još više s povjerenjem. Kreirajte privlačnu atmosferu Antracitna boja ove police za knjige dodaje dodir sofisticiranosti u bilo koju sobu, što ga čini savršenm dodatkom vašem domu ili uredu. Bilo da ga stavite u svoj dnevni boravak, spavaću sobu ili studiju, ova će polica za knjige odmah pretvoriti prostor u ugodnu i pozivnu atmosferu. Ostanite organizirani i maksimizirajte prostor Pozdravi se da neredu i zdravo za organizaciju! Sa svojim dovoljno prostorom za pohranu, naša polica za knjige pruža savršeno rješenje za održavanje vaših knjiga, časopisa i drugih stvari uredno raspoređenih. Prostrane police omogućavaju lak pristup vašim omiljenim glasima, dok kompaktna veličina osigurava da se neprimjetno uklapa u bilo koji ugao vaše sobe. Tehnički detalji: Materijal: 100% iverice melamine obložene Debljina: 18 mm Veličina: širina: 40 cm, visina: 161,8 cm, dubina: 25 cm Boja: antracit Ne propustite priliku da pretvorite svoj prostor našom elegantnom i funkcionalnom policom za knjige. Naručite sada i doživite radost nereda i lijepo organizovanog doma! 100% MELAMINSKA IVERICA Debljina: 18 mm Veličina: Širina: 40 cm Visina: 161,8 cm Dubina: 25 cm
  • 100% MELAMINSKA IVERICA
  • Debljina: 18 mm
  • Veličina: Širina: 40 cm Visina: 161,8 cm Dubina: 25 cm